نوشته شده توسط : Amirreza Torabi

اهيمت عوامل فرآيند و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در پياده سازي موفقيت آميز مديريت ارتباط با مشتري قابل چشم پوشي نمي‌باشد اما بايد توجه داشت كه سنگ بناي اصلي موفقيت در پياده سازي مديريت ارتباط با مشتري، كاركنان سازمان مي‌باشند. ابعاد مختلفي در حوزه كاركنان و افراد سازمان، در پياده سازي مديريت ارتباط با مشتري موثر است. برای اطلاعات بیشتر وب سایت SarvCRM را مشاهده نمایید.

موافقت و تعهد مديريت يكي از عواملي است كه در پياده سازي مديريت ارتباط با مشتري نقشی حياتي دارد و نوآوري در سازمان و رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده را تا حدود زيادي تضمين مي‌كند. اين مفهوم تنها به معناي موافقت ضمني مديريت سازمان نمي‌باشد، بلكه نيازمند پشتيباني و تعهد مديريت ارشد سازمان در طول فرآيند پياده‌سازي مي‌باشد و مديريت سازمان بايد به پروژه پياده ‌سازي مديريت ارتباط با مشتري به عنوان يک مدل كسب وكار مشتري- محور بنگرد. در غير اين صورت، شكست پروژه پیاده سازی قطعي به نظر می رسد. علاوه بر اين مشاركت مديريت ارشد در رهبري، راهبري استراتژيك و تدوين اهداف و ماموريت هاي سازمان الزامي ا‌ست. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده وب سایت سرونو اینجا را کلیک نمایید.

با توجه به اهميت مقوله نقش رفتارهاي سازماني در پياده سازي موفقيت آميز مديريت ارتباط با مشتري، اين موضوع به عنوان يك بعد منحصر بفرد، تحت عنوان فرهنگ سازماني مورد بررسي قرار می گیرد که مشاور مدیریت ارتباط با مشتری شما باید به آن مقوله نیز نگاه کند. همچنین salesforce یکی از بزرگترین ارائه کنندگان CRM بصورت پردازش ابری است



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()